torsdag den 13. maj 2010

Nyt liv.

Jeg har redet en del igennem mit liv, og nu er jeg begyndt at savne det super meget, så jeg tænkte jeg lige ville ligge lidt billeder ind fra da jeg red.
jeg har ændret mig ret meget de sidste par år, på mange måde (:
så det ville jeg lige ligge lidt billeder ind af (:
Mig og min gamle part i sommers ( 09 )
Mig og min gamle part i dressur.
Igen mig og Charles (gamle part)
En af de første uger jeg havde part på ham (':
Da vi var ude at bade! :D
Sætter stige bøjler (:
mig og min ex-part som jeg savner ret meget s;

Jeg savner charles så super meget ! :(

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog, som jeg med glæde vil se mere til! - Det ville også glæde mig, hvis du ville følge min blog eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar.

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet

velkommen til min verden.

velkommen til et liv der IKKE er som en dans på rose.

Om mig

Mit billede
Hellerup, København, Denmark
bring it on biiitch.. jeg tror personligt ikke man kan leve uden musik. Yngligs sætnign, du bliver nød til at prøve noget nyt, alt og alle ændre sig, og du kan ikke blive ved med at græde over noget der er over, tænk på livet som blade der skifter farve.

Faste læsere