torsdag den 2. september 2010

Rygning..


Jeg hader seriøst når unge 12-16 kommer gåendene med en smøg rigtig hardcore, og så kan de ikke inhalere(staves) HVORFOR FUCK RYGER MAN SÅ? Det er da latterligt? Hvis man skal ryge synes jeg også man skal kunne finde ud af det, ikke alt det der med at spille smart, men det er nu stadig meget komisk nå der kommer en flok pop's med deres Prince eller Blue King's og synes de er iiih så seje, men jeg har det lidt sådan, smøger er spild af penge, så hvis du ikke kan finde ud af at inhalere hvorfor så ryge? du er jo ikke afhænging så hvorfor spilde penge på det?
men det er jo bare min personlig mening, hvad synes du?

2 kommentarer:

  1. Genialt indlæg!
    Jeg kunne ikke være mere enig haha!
    Det er så latterligt specielt, når de der popduller you name it, kommer gående med deres meter lange slidte hair ecstenxions og foundation i hele hovedet og tror de er seje, fordi de render rundt med en smøg!

    Rigtig fin blog - du er velkommen til at tage et smut forbi min!

    // www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha godt du kan lide det, jeg griner hvergang! :D
    Din blog er også ret så fin :)

    SvarSlet

velkommen til min verden.

velkommen til et liv der IKKE er som en dans på rose.

Om mig

Mit billede
Hellerup, København, Denmark
bring it on biiitch.. jeg tror personligt ikke man kan leve uden musik. Yngligs sætnign, du bliver nød til at prøve noget nyt, alt og alle ændre sig, og du kan ikke blive ved med at græde over noget der er over, tænk på livet som blade der skifter farve.

Faste læsere